Produktbild
Laura Dabbs

The Invisible Foreign Language Classroom

Bringing Hidden Dynamics to Light for Individual and Group Harmony and Success

Buch

An in-depth guide for teachers seeking to understand dysfunctional classrooms and create a mathemagenic experience. A unique resource, based on experience with thousands of language learners. Based on Jungian psychology, using MBTI categories (with a passing reference to equivalents in Socionics), thie book presents an explanation behind dysfunctional language classrooms (though much could apply to any K-16 classroom) and provides a heuristic for managing the classroom successfully. For each MBTI type, there is a section posing a teacher of that type and a classrom of randomly gathered types (as in real life). A discussion follows as to the s… Mehr

CHF 24.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Leaver, Betty Lou
  • ISBN: 978-1-950328-00-0
  • EAN: 9781950328000
  • Produktnummer: 32650958
  • Verlag: MSI Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 108 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D0.6 cm 221 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 221

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.