Produktbild
Hossein Nassaji

The Interactional Feedback Dimension in Instructed Second Language Learning

Linking Theory, Research, and Practice

Buch

This work identifies developmental stages in the acquisition of object pronouns by instructed second language learners of Spanish. It examines learners ranging from beginner to advanced, where the most advanced are themselves teachers of Spanish language courses. Experience abroad is an important variable in the data. The book explores language production from a functionalist perspective, examining form-to-function and function-to-form mappings, and explores L2 processing within the framework of the model of input processing. It provides insights into related developments in the production of appropriate morphology in clitic pronouns, their… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4725-1014-3
  • EAN: 9781472510143
  • Produktnummer: 17472119
  • Verlag: Bloomsbury Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 372 g
  • Gewicht: 372

Über den Autor


Hossein Nassaji, Professor of Applied Linguistics, University of Victoria, Canada

16 weitere Werke von Hossein Nassaji:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.