Produktbild
Jürgen von (Hrsg.) Hagen

The Impact of the Market

on Character Formation, Ethical Education, and the Communication of Values in Late Modern Pluralistic Societies

Buch

Late modern pluralistic societies are characterized by an infinitely multi-coloured individuality of their citizens and a wealth of associations and groups. This plurality, which is difficult to grasp, is welcomed by many people as a source of freedom, but feared by others inside and by many observers outside as social chaos. However, this plurality is countered by a limited number of so-called social systems, which are to a large extent characterized by organizational, institutional and normative structures and weight. In the theoretical, empirical, and historical contributions to this volume, theologians, economists and market practitioners… Mehr

CHF 41.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Welker, Michael (Hrsg.) / Witte, John (Hrsg.) / Pickard, Stephen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-374-06406-9
  • EAN: 9783374064069
  • Produktnummer: 33169525
  • Verlag: Evangelische Verlagsansta
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.9 cm x D2.2 cm 449 g
  • Gewicht: 449

16 weitere Werke von Jürgen von (Hrsg.) Hagen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.