The Impact of 9/11 on Business and Economics
The Business of Terror
The Impact of 9/11 on Business and Economics is the second volume of the six-volume series The Day that Changed Everything? edited by Matthew J. Morgan. The series brings together from a broad spectrum of disciplines the leading thinkers of our time to reflect on one of the most significant events of our time.
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V113:
Lieferbar in ca. 20-45 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Morgan, M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-230-60837-5
- EAN: 9780230608375
- Produktnummer: 3580966
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 268 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm 490 g
- Auflage: 2009
- Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen
- Gewicht: 490
Über den Autor
MATTHEW MORGAN is Assistant Professor of Politics at Bentley College, USA.
1 weiteres Werk von James J. (Vorb.) Heckman:
Bewertungen
Anmelden