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James J. (Vorb.) Heckman

The Impact of 9/11 on Business and Economics

The Business of Terror

Buch

The Impact of 9/11 on Business and Economics is the second volume of the six-volume series The Day that Changed Everything? edited by Matthew J. Morgan. The series brings together from a broad spectrum of disciplines the leading thinkers of our time to reflect on one of the most significant events of our time.

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Produktdetails


Weitere Autoren: Morgan, M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-230-60837-5
  • EAN: 9780230608375
  • Produktnummer: 3580966
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 268 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm 490 g
  • Auflage: 2009
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen
  • Gewicht: 490

Über den Autor


MATTHEW MORGAN is Assistant Professor of Politics at Bentley College, USA.

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