Produktbild
Jinlin (Hrsg.) Zhao

The Hospitalityand Tourism Industry in ASEAN and East Asian Destinations

New Growth, Trends, and Developments

Ebook (EPUB Format)

This new volume addresses the growing interest to understand tourism and hospitality in Southeast and South Asia, two regions that have seen tremendous growth in international tourists in recent years. It explores the current development of hospitality and tourism industry in the regions of Hong Kong, Macao and Taiwan as well as other key countries in Southeast and South Asia.The Hospitality and Tourism Industry in ASEAN and East Asian Destinations: New Growth, Trends, and Developments provides updated findings and case studies that highlight opportunities and issues of tourism and hospitality development in ASEAN. Chapters cover such diverse… Mehr

CHF 187.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ren, Lianping (Hrsg.) / Li, Xiangping (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-016471-8
  • EAN: 9781000164718
  • Produktnummer: 36470248
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 322 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 15 schwarz-weiße und 15 farbige Abbildungen, 60 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Jinlin Zhao, PhD, is a Professor, Director of Graduate Program and Director of Asia and Pacific Development, Chaplin School of Hospitality and Tourism Management, Florida International University, Miami, Florida, USA. Lianping (Eve) Ren, D.HTM, is an Assistant Professor and the Academic Coordinator for the Tourism Retail and Marketing Management Program (which also oversees business management subjects) at the Macao Institute for Tourism Studies. Xiangping Li, PhD, is an Assistant Professor at the Macao Institute for Tourism Studies.

9 weitere Werke von Jinlin (Hrsg.) Zhao:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.