Produktbild
Richard (Hrsg.) Harris

The Guided Reader to Teaching and Learning History

Buch

The Guided Reader to Teaching and Learning History draws on extracts from the published work of some of the most influential history education writers, representing a range of perspectives from leading classroom practitioners to academic researchers, and highlighting key debates surrounding a central range of issues affecting secondary History teachers. This book brings together key extracts from classic and contemporary writing and contextualises these in both theoretical and practical terms. Each extract is accompanied by an introduction, a summary of the key points and issues raised, questions to promote discussion and suggestions for fur… Mehr

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Burn, Katharine (Hrsg.) / Woolley, Mary (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-50345-7
  • EAN: 9780415503457
  • Produktnummer: 11637090
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 308 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 566 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 566

Über den Autor


Richard Harris is Lecturer in History Education at the University of Reading. Katharine Burn is Senior Lecturer in History Education at the Institute of Education, University of London. Mary Woolley is Senior Lecturer in History Education at Canterbury Christ Church University.

16 weitere Werke von Richard (Hrsg.) Harris:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.