Produktbild
Marcus (Hrsg.) Wagner

The Global Management of Creativity

Buch

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Valls-Pasola, Jaume (Hrsg.) / Burger-Helmchen, Thierry (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-91016-4
  • EAN: 9781138910164
  • Produktnummer: 21956299
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 540 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 540

Über den Autor


Marcus Wagner is a Full Professor at the University of Augsburg, Germany, where he holds the Chair in Management, Innovation and International Business and is an associate member of the Bureau d'Economie Théorique et Appliquée, where he held an Intra-European Marie Curie Fellowship from 2006 to 2008. Jaume Valls-Pasola is Professor of Management and Business Administration. After a period of12 years at the University of Girona, in October 2006 he joined the University of Barcelona, Spain, where he is currently responsiblefor the UB Entrepreneurship Chair and coordinates the UB Business and Management Research Group. Thierry Burger-Helmchen is a researcher at BETA (Bureau d'Economie Théorique et Appliquée, UMR 7522 - CNRS) and Dean of the Department of Economics and Management at the University of Strasbourg, France.

9 weitere Werke von Marcus (Hrsg.) Wagner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.