Produktbild
Robert E. (Hrsg.) Brown

The Global Foundations of Public Relations

Humanism, China and the West

Ebook (PDF Format)

The Global Foundations of Public Relations: Humanism, China and the West explores the growing humanistic turn in public relations processes and proposes that this has compelling parallels in the roots of Chinese philosophies. As the leader of growth and power across the Pacific Rim, public relations in China is not developing in isolation from the West, but via mutual accommodations and culturally complex interactions. By collecting cases and reflections on PR practices from both Chinese and Western scholars, the chapters propose that Chinese philosophies are playing a role in the development of modern Chinese PR practices, and - focusing les… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: St. John III, Burton (Hrsg.) / Zhengye Hou, Jenny (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-24533-3
  • EAN: 9781351245333
  • Produktnummer: 35958350
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 228 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Robert E. Brown is Professor Emeritus at Salem State University, USA, and a member of the Affiliated Faculty of Emerson College. Burton St. John III is Professor of Public Relations at the University of Colorado-Boulder, USA. Jenny Zhengye Hou is Chief Investigator of Strategic Communication and Public Relations at Queensland University of Technology, Australia, and Senior Fellow of Higher Education Academy.

2 weitere Werke von Robert E. (Hrsg.) Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.