Produktbild
Jennifer R. (Hrsg.) Scanlon

The Gender and Consumer Culture Reader

Buch

What is the relationship between gender and consumerism? Jennifer Scanlon gathers a collection of readings and archival materials to explore the multiple and contradictory ways in which women and men consume. Interdisciplinary and cross-cultural in scope, The Gender and Consumer Culture Reader introduces the reader to some of the most compelling issues and arguments in this growing field of study. In questioning traditional ways of analyzing the relationships between gender and consumer culture, these essays analyze the liberatory and oppressive nature of consumer culture in both historical and contemporary contexts.The scholars gathered here… Mehr

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8147-8131-9
  • EAN: 9780814781319
  • Produktnummer: 33457131
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 392 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D0.0 cm 907 g
  • Gewicht: 907
  • Sonstiges: Undergraduate

1 weiteres Werk von Jennifer R. (Hrsg.) Scanlon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.