Bob (Hrsg.) Franklin
The Future of Journalism: In an Age of Digital Media and Economic Uncertainty
BuchCHF 60.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-30506-9
- EAN: 9781138305069
- Produktnummer: 23291513
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 558 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 453 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 453
Über den Autor
Bob Franklin is Professor of Journalism Studies in the School of Journalism, Media and Cultural Studies at Cardiff University, UK. He is founding editor of the journals Digital Journalism, Journalism Practice, and Journalism Studies. Recent book length studies include: The Future of Journalism: Developments and Debates (2013); Televising Democracies (2013); Social Work, the Media and Public Relations (2013, with Nigel Parton); The Future of Journalism (2011); Journalism Education, Training and Employment (2011, with Donica Mensing); Journalism, Sources and Credibility: New Perspectives with Matt Carlson (2011); and The Future of Newspapers (2009).
53 weitere Werke von Bob (Hrsg.) Franklin:
Ebook (EPUB Format)
CHF 50.30
Ebook (PDF Format)
CHF 50.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.