Produktbild
Bob (Hrsg.) Franklin

The Future of Journalism: In an Age of Digital Media and Economic Uncertainty

Buch

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-92021-7
  • EAN: 9781138920217
  • Produktnummer: 20741172
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 558 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 1'133 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1133

Über den Autor


Bob Franklin is Professor of Journalism Studies in the School of Journalism, Media and Cultural Studies at Cardiff University, UK. He is founding editor of the journals Digital Journalism, Journalism Practice, and Journalism Studies. Recent book length studies include: The Future of Journalism: Developments and Debates (2013); Televising Democracies (2013); Social Work, the Media and Public Relations (2013, with Nigel Parton); The Future of Journalism (2011); Journalism Education, Training and Employment (2011, with Donica Mensing); Journalism, Sources and Credibility: New Perspectives with Matt Carlson (2011); and The Future of Newspapers (2009).

53 weitere Werke von Bob (Hrsg.) Franklin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.