Harvard Business (Hrsg.) Review
The Essentials of Strategy
Buch
In an age of stiffening competition, everyone in an organisation must develop a strategic mind-set - by understanding the company's competitive strategy and helping the firm execute it. In this essential resource, readers will find guidelines for creating the HR initiatives, policies, and departmental structures that will ensure success. You're developing crucial strategies for numerous HR efforts-workforce planning and talent retention, compensation, training and development, and recruitment and selection. How do you ensure that these HR strategies deliver as promised - and help hone your company's competitive edge?
CHF 56.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-59139-822-6
- EAN: 9781591398226
- Produktnummer: 2383957
- Verlag: Harvard Business Review Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 323 S.
- Masse: H23.3 cm x B15.4 cm x D2.9 cm 431 g
- Gewicht: 431
20 weitere Werke von Harvard Business (Hrsg.) Review:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.