The Economics of Sports Broadcasting
Sports constitute one of the valuable forms of broadcast entertainment in lucrative international market. This textbook explains the economics underlying the sports broadcasting phenomenon. It provides an introduction to various aspects of economics in this area.
CHF 239.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Solberg, Harry Arne (Sor-Trondelag University College, Norway)
- ISBN: 978-0-415-35779-1
- EAN: 9780415357791
- Produktnummer: 3690054
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 248 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 522 g
- Abbildungen: 33 Line drawings, black and white; 52 Tables, black and white; 33 Illustrations, black and white
- Gewicht: 522
- Sonstiges: Undergraduate
1 weiteres Werk von Gratton, Chris (Sheffield Hallam University, UK):
Bewertungen
Anmelden