The Economics of Creativity
Art and Achievement Under Uncertainty
Creative work is governed by uncertainty. So how can customers and critics judge merit, when the disparity between superstardom and obscurity hinges on minor gaps in ability? The Economics of Creativity brings clarity to a market widely seen as either irrational or so free of standards that only power and manipulation count.
CHF 75.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Rendall, Steven (Übers.) / Jacobs, Amy (Übers.) / Dorval, Arianne (Übers.) / Eskinazi, Lisette (Übers.) / Saada, Emmanuelle (Übers.) / Karaganis, Joe (Übers.)
- ISBN: 978-0-674-72456-3
- EAN: 9780674724563
- Produktnummer: 15554498
- Verlag: Harvard University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 416 S.
- Masse: H24.2 cm x B16.8 cm x D3.2 cm 758 g
- Gewicht: 758
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
2 weitere Werke von Pierre-Michel Menger:
Bewertungen
Anmelden