Produktbild
Pierre-Michel Menger

The Economics of Creativity

Art and Achievement Under Uncertainty

Buch

Creative work is governed by uncertainty. So how can customers and critics judge merit, when the disparity between superstardom and obscurity hinges on minor gaps in ability? The Economics of Creativity brings clarity to a market widely seen as either irrational or so free of standards that only power and manipulation count.

CHF 75.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rendall, Steven (Übers.) / Jacobs, Amy (Übers.) / Dorval, Arianne (Übers.) / Eskinazi, Lisette (Übers.) / Saada, Emmanuelle (Übers.) / Karaganis, Joe (Übers.)
  • ISBN: 978-0-674-72456-3
  • EAN: 9780674724563
  • Produktnummer: 15554498
  • Verlag: Harvard University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 416 S.
  • Masse: H24.2 cm x B16.8 cm x D3.2 cm 758 g
  • Gewicht: 758
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

2 weitere Werke von Pierre-Michel Menger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.