OECD. Published by : OECD Publishing
The Economic and Social Impact of Electronic Commerce
Preliminary Findings and Research Agenda
Buch
Though only three years old, electronic commerce over the Internet has the potential to transform the marketplace. E-commerce will change the way business is conducted. Traditional intermediary functions will be replaced, new products and markets will
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-92-64-16972-2
- EAN: 9789264169722
- Produktnummer: 36445877
- Verlag: Org. for Economic Cooperation & Development
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 172 S.
- Masse: H28.0 cm x B21.0 cm x D0.9 cm 438 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 438
100 weitere Werke von OECD. Published by : OECD Publishing:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.