The Discursive Power of Memes in Digital Culture
Ideology, Semiotics, and Intertextuality
CHF 190.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-58840-0
- EAN: 9781138588400
- Produktnummer: 29417249
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 164 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.2 cm 490 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 490
Über den Autor
Dr. Bradley E. Wiggins is an associate professor and head of the media communications department at Webster Vienna Private University. His investigations of digital culture and discourse involve research on internet memes, social media, and fake news. Additional research includes game and simulation-based learning, intercultural and strategic communication.
3 weitere Werke von Bradley E. Wiggins:
Bewertungen
Anmelden