The Digital Arts and Humanities
Neogeography, Social Media and Big Data Integrations and Applications
The case studies in this book illuminate how arts and humanities tropes can aid in contextualizing Digital Arts and Humanities, Neogeographic and Social Media activity and data through the creation interpretive schemas to study interactions between visualizations, language, human behaviour, time and place.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: von Lünen, Alexander (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-82225-9
- EAN: 9783319822259
- Produktnummer: 31951821
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 204 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 3'802 g
- Auflage: Nachdr.
- Abbildungen: s/w. Abb.
- Gewicht: 3802
- Sonstiges: Research
11 weitere Werke von Charles (Hrsg.) Travis:
Bewertungen
Anmelden