The Creative City
A Toolkit for Urban Innovators
Shows how to think, plan and act in addressing urban issues, with examples of innovation and regeneration from around the world.
CHF 206.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84407-599-7
- EAN: 9781844075997
- Produktnummer: 23167261
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 350 S.
- Masse: H21.6 cm x B13.8 cm 810 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 810
Über den Autor
Charles Landry is an international authority on the future of cities and the creative use of culture in urban revitalization. In 1978, he founded Comedia, which seeks to rethink the major global issues for cities. He is author of The Art of City-Making (2006) and co-author of The Intercultural City (2007).
16 weitere Werke von Charles Landry:
Bewertungen
Anmelden