Produktbild
P. David (Hrsg.) Marshall

The Celebrity Culture Reader

Buch

Through a combination of classic pieces and contemporary writings, this title examines the proliferation of the study of celebrity, and the significance and importance of celebrity in contemporary culture. Taking a broad definition of the concept of celebrity, it also discusses the emergence of CEOs as corporate business celebrities.

CHF 58.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-33792-2
  • EAN: 9780415337922
  • Produktnummer: 20614640
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 872 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm x D4.6 cm 1'510 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1510

Über den Autor


P. David Marshall is Professor and Chair of the Department of Communication Studies at Northeastern University. He is the author of Celebrity and Power (1997) and New Media Cultures (2004), and the co-author of Fame Games (2000) and Web Theory (2003).

2 weitere Werke von P. David (Hrsg.) Marshall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.