Produktbild
N. R. Srinivasan (Hrsg.) Raghavan

The Art and Science Behind Successful Product Launches

Buch

New product development is a highly creative exercise, often involving an interdisciplinary decision making and execution process. This book is a compendium of research articles on various issues concerning product research, written by research scholars both from academia and industry. The papers have been divided into four main parts. The first part is on innovation and information sharing in product design. The second part deals with decision making in engineering design. The third part treats customer driven product definition, and the last part brings together articles on quantitative methods for product planning.

CHF 304.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cafeo, John A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-90-481-2859-4
  • EAN: 9789048128594
  • Produktnummer: 4831069
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 305 S.
  • Masse: H24.5 cm x B16.4 cm x D3.0 cm 617 g
  • Gewicht: 617

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.