Produktbild
James E. Campbell

The American Campaign

U.S. Presidential Campaigns and the National Vote

Buch

Reporting data and predicting trends through the 2008 campaign, this volume offers James E Campbell's theory of the predictable campaign, incorporating the fundamental conditions that systematically affect the presidential vote: political competition, presidential incumbency, and election-year economic conditions.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-58544-628-5
  • EAN: 9781585446285
  • Produktnummer: 3013710
  • Verlag: Texas A & M University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 567 g
  • Auflage: Second Edition
  • Abbildungen: 43 tables., 9 figs.
  • Gewicht: 567
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


JAMES E. CAMPBELL is a professor of political science at the University at Buffalo, SUNY. His numerous articles on voting and elections have been published in journals such as American Political Science Review, American Journal of Political Science, and Journal of Politics.

12 weitere Werke von James E. Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.