Produktbild
David T. Courtwright

The Age of Addiction

How Bad Habits Became Big Business

Buch

A fascinating history of corporate America's efforts to shape our habits and desires. -Sean Illing, Vox [A] compulsively readable book about bad habits becoming big business...In crisp and playful prose and with plenty of needed humor, Courtwright has written a fascinating history of what we like and why we like it, from the first taste of beer in the ancient Middle East to opioids in West Virginia. -American Conservative A sweeping, ambitious account of the evolution of addiction...This bold, thought-provoking synthesis will appeal to fans of 'big history' in the tradition of Guns, Germs, and Steel. -Publishers Weekly A mind-blowing tour… Mehr

CHF 25.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-674-24822-9
  • EAN: 9780674248229
  • Produktnummer: 33562303
  • Verlag: Harvard University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Abbildungen: 24 photos

9 weitere Werke von David T. Courtwright:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.