Produktbild
Robert E. Jr. (Hrsg.) Denton

The 2012 Presidential Campaign

A Communication Perspective

Buch

Presidential campaigns are our national conversations - the widespread and complex communication of issues, images, social reality, and personas. Political communication specialists break down the 2012 presidential campaign and go beyond the quantitative facts, electoral counts, and poll results of the election, to make sense of the political bits of communication that comprise our voting choices. The contributors look at the early campaign period, the nomination process and conventions, the social and political contexts, the debates, the role of candidate spouses, candidate strategies, political strategies, and the use of the Internet and ot… Mehr

CHF 73.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4422-1674-7
  • EAN: 9781442216747
  • Produktnummer: 14682809
  • Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.2 cm 329 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 329

Über den Autor


Robert E. Denton, Jr. holds the W. Thomas Rice Chair of Leadership Studies in the Pamplin College of Business and serves as head of the Department of Communication at Virginia Tech.

18 weitere Werke von Robert E. Jr. (Hrsg.) Denton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.