Produktbild
Frank (Hrsg.) Biocca

Television and Political Advertising

Volume Ii: Signs, Codes, and Images

Buch

These two volumes represent the first major scholarly effort to unravel the psychological and symbolic processing of political advertising. Utilizing survey, experimental, qualitative, and semiotic methodologies to study this phenomenon, the contributors to Television and Political Advertising trace how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. A product of the National Political Advertising Research Project, this interdisciplinary effort is valuable to researchers in advertising, communication, and consumer psychology since it helps define future work on the rel… Mehr

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8058-0662-5
  • EAN: 9780805806625
  • Produktnummer: 4158250
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1991
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 612 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 612

9 weitere Werke von Frank (Hrsg.) Biocca:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.