Jonathan Gray
Television Entertainment
Buch
Television entertainment rules supreme, one of the world's most important disseminators of information, ideas, and amusement. But is television entertainment art? Why do so many love it and so many hate or fear it? Does it offer a window to the world, or images of a fake world? This book addresses these questions offering examples.
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-77223-5
- EAN: 9780415772235
- Produktnummer: 23373422
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 570 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 570
Über den Autor
Jonathan Gray is Assistant Professor of Communication and Media Studies at Fordham University. He is author of Watching with The Simpsons: Television, Parody, and Intertextuality, and co-editor of Fandom: Identities and Communities in a Mediated World and Battleground: The Media.
69 weitere Werke von Jonathan Gray:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.