Produktbild
Peter C. (Hrsg.) Murrell

Teaching as a Moral Practice: Defining, Developing, and Assessing Professional Dispositions in Teacher Education

Buch

Sometimes understood as habits of mind, dispositions” represents a new concept in teacher education. Conversations about professional dispositions in teaching often touch on issues such as attitudes, values, moral commitment, and social justice. This addresses the philosophical grounding for the concept of teacher dispositions and examines thoughtful examples of emerging practice.Sometimes understood as habits of mind, dispositions” represents a new concept in teacher education. Conversations about professional dispositions in teaching often touch on issues such as attitudes, values, moral commitment, and social justice. This addresses the ph… Mehr

CHF 61.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Diez, Mary (Hrsg.) / Feiman-Nemser, Sharon (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-934742-79-2
  • EAN: 9781934742792
  • Produktnummer: 23309721
  • Verlag: Harvard Education Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H1.9 cm x B15.9 cm x D23.8 cm 454 g
  • Gewicht: 454

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.