Produktbild
Alexandra Welnbaum

Teaching as Inquiry

Asking Hard Questions to Improve Practice and Student Achievement

Buch

This book offers an engaging and effective approach to improving teacher and student learning. Based on the experiences of three leading educational organizations, the authors provide research-based guidelines for incorporating inquiry into teacher's instructional practices and student work as part of the ongoing work of schools.

CHF 58.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Allen, David / Blythe, Tina / Simon, Katharine G. / Seidel, Steve / Rubin, Catherine
  • ISBN: 978-0-8077-4457-4
  • EAN: 9780807744574
  • Produktnummer: 1650044
  • Verlag: Teachers' College Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.7 cm x D1.3 cm 282 g
  • Abbildungen: Illustrations
  • Gewicht: 282
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.