Teaching and Learning Vocabulary
Bringing Research to Practice
This book presents scientific evidence from leading research programs that address persistent issues regarding the role of vocabulary in text comprehension. Part I examines how vocabulary is learned; Part II presents instructional interventions that
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kamil, Michael L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-5286-8
- EAN: 9780805852868
- Produktnummer: 1502738
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 530 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 530
10 weitere Werke von Elfrieda H. (Hrsg.) Hiebert:
Bewertungen
Anmelden