Produktbild
Andreas Bernard

THEORY OF THE HASHTAG

Buch

This is a short book about the most prominent sign of our times. The simple # sign is now used so widely that it is easy to overlook the fundamental effects it has had in the structuring of public debate. With its help, statements are bundled together and discourse is organized and amplified around common buzzwords. This method enables us to navigate more easily the huge volume of online utterances, but it also increases the risk of leveling statements and extinguishing difference, as exemplified by the #MeToo debate.Andreas Bernard traces the young and spectacular career of the humble hashtag. He follows the history of the # sign, documentin… Mehr

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pakis, Valentine A. (Übers.) / Ross, Daniel (Übers.)
  • ISBN: 978-1-5095-3893-5
  • EAN: 9781509538935
  • Produktnummer: 29993430
  • Verlag: Polity Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 110 S.
  • Masse: H19.8 cm x B12.3 cm x D1.4 cm 206 g
  • Gewicht: 206
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Andreas Bernard is Professor of Cultural Studies at Leuphana University of Lüneburg, Germany, and author of The Triumph of Profiling.

22 weitere Werke von Andreas Bernard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.