THE EVOLUTION OF ANTITRUST IN THE DIGITAL ERA - Vol. Two
This collection of essays represents the second in a series of two volumes that set out to reflect the state of the art ofantitrust thinking in digital markets in jurisdictions around the world. The issues it tackles are many: the role of innovation,the conundrum of big data, the evolution of media markets, and the question of whether existing antitrust tools are sufficientto deal with the challenges of digital markets. Each author tackles the overarching themes from their unique nationalperspective. The resulting tapestry reflects the challenges and opportunities presented by the modern digital era, viewed through the lens of competition enf…
Mehr
CHF 108.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Fels Ao, Allan (Hrsg.) / Tucker, Catherine (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-950769-66-7
- EAN: 9781950769667
- Produktnummer: 35800526
- Verlag: Competition Policy International
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.2 cm 755 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken mit Schutzumschlag
- Gewicht: 755
5 weitere Werke von David S. (Hrsg.) Evans:
Bewertungen
Anmelden