Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.
CHF 223.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lehrer, R. (Hrsg.) / Oers, H. J. van (Hrsg.) / Verschaffel, Lieven (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4020-1032-3
- EAN: 9781402010323
- Produktnummer: 1378259
- Verlag: Springer Netherlands
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H24.6 cm x B16.5 cm x D2.2 cm 681 g
- Auflage: 2003
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 681
1 weiteres Werk von K. P (Hrsg.) Gravemeijer:
Bewertungen
Anmelden