Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism
Through a discussion and analysis of the literature and practices, this book aims to propose a marketing strategy framework grounded in sustainable principles that can be used to sustain and preserve the authenticity of cultural heritage for future generations, whilst appealing to the suppliers, the regulators, and the consumers.
CHF 196.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-77704-9
- EAN: 9780415777049
- Produktnummer: 4813773
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 630 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 630
Über den Autor
Arizona State University, USA
11 weitere Werke von Deepak Chhabra:
Bewertungen
Anmelden