Produktbild
Deepak Chhabra

Sustainable Marketing of Cultural and Heritage Tourism

Buch

Through a discussion and analysis of the literature and practices, this book aims to propose a marketing strategy framework grounded in sustainable principles that can be used to sustain and preserve the authenticity of cultural heritage for future generations, whilst appealing to the suppliers, the regulators, and the consumers.

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-77704-9
  • EAN: 9780415777049
  • Produktnummer: 4813773
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 630 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 630

Über den Autor


Arizona State University, USA

11 weitere Werke von Deepak Chhabra:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.