Sustainable Branding
Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives
CHF 59.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Palazzo, Maria (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-367-42882-2
- EAN: 9780367428822
- Produktnummer: 34565097
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 378 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
Über den Autor
Pantea Foroudi is Business Manager and Solution Architect at Foroudi Consultancy as well as member of the Marketing, Branding, and Tourism, Middlesex University, London.Maria Palazzo is a research fellow at the Department of Political and Communication Studies, University of Salerno (Italy), an adjunct professor at Universitas Mercatorum (Italy) and a member of the Sustainability Communication Centre (SCC).
12 weitere Werke von Pantea (Hrsg.) Foroudi:
Bewertungen
Anmelden