Supply Chain Strategies
Demand Driven and Customer Focused
Using integrated case studies to show how strategic thinking and supply chain management play out in the real world, this title demonstrates how organizations must take strategic decisions in order to manage their supply chains to sustain competitiveness in the global economy.
CHF 189.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-68317-3
- EAN: 9780415683173
- Produktnummer: 23244554
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 376 S.
- Masse: H18.1 cm x B25.2 cm x D2.6 cm 822 g
- Auflage: 2 Revised edition
- Abbildungen: 114 black & white illustrations, 47 black & white tables, 2 black & white halftones, 114 black & white line drawings
- Gewicht: 822
- Sonstiges: Undergraduate
3 weitere Werke von Hines, Tony (Manchester Metropolitan University, UK):
Bewertungen
Anmelden