Produktbild
Tony Hines

Supply Chain Strategies

Demand Driven and Customer Focused

Buch

Using integrated case studies to show how strategic thinking and supply chain management play out in the real world, Strategic Supply Chain Management demonstrates how organizations must take strategic decisions in order to manage their supply chains to sustain competitiveness in the global economy. As such, the book is ideal for courses on supply chain management - especially those which require a strategic element.

CHF 90.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-68319-7
  • EAN: 9780415683197
  • Produktnummer: 11137642
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 354 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 660 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 660

Über den Autor


Tony Hines is Professor of Marketing at Manchester Metropolitan University, UK.

11 weitere Werke von Tony Hines:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.