Supermarket Retailing in Africa
This book surveys the landscape of supermarket retailing in Africa, showing how this expanding part of the retail sector is changing consumerism on the continent.Drawing on research covering retail formats, consumers' behaviour, strategies, operation research, ICT, relationship marketing and market linkage, the book investigates the many factors impacting the growth of supermarkets in Africa. The contributors employ theories, concepts and methods in order to help us to understand changing consumer behaviour, the strategies used by suppliers to access supermarkets, the role of service suppliers in the growth of the sector, and ultimately how s…
Mehr
CHF 52.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V212:
Noch nicht erschienen, März 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Stanton, John L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-00-056269-9
- EAN: 9781000562699
- Produktnummer: 37697679
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 240 S.
- Plattform: PDF
- Abbildungen: 8 schwarz-weiße Abbildungen, 8 schwarz-weiße Zeichnungen, 19 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
Felix Adamu Nandonde is a Lecturer in Marketing at Sokoine University of Agriculture, Morogoro, Tanzania.John L. Stanton is a Professor in Food Marketing at Saint Joseph's University, Philadelphia, USA.
1 weiteres Werk von Felix Adamu (Hrsg.) Nandonde:
Bewertungen
Anmelden