Produktbild
Felix Adamu (Hrsg.) Nandonde

Supermarket Retailing in Africa

Ebook (PDF Format)

This book surveys the landscape of supermarket retailing in Africa, showing how this expanding part of the retail sector is changing consumerism on the continent.Drawing on research covering retail formats, consumers' behaviour, strategies, operation research, ICT, relationship marketing and market linkage, the book investigates the many factors impacting the growth of supermarkets in Africa. The contributors employ theories, concepts and methods in order to help us to understand changing consumer behaviour, the strategies used by suppliers to access supermarkets, the role of service suppliers in the growth of the sector, and ultimately how s… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Stanton, John L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-056269-9
  • EAN: 9781000562699
  • Produktnummer: 37697679
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 8 schwarz-weiße Abbildungen, 8 schwarz-weiße Zeichnungen, 19 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Felix Adamu Nandonde is a Lecturer in Marketing at Sokoine University of Agriculture, Morogoro, Tanzania.John L. Stanton is a Professor in Food Marketing at Saint Joseph's University, Philadelphia, USA.

1 weiteres Werk von Felix Adamu (Hrsg.) Nandonde:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.