Produktbild
Jeff Gee

Super Service: Seven Keys to Delivering Great Customer Service...Even When You Don't Feel Like It!...Even When They Don't Deserve It!

Buch

Evidence shows that the people who enjoy their work the most who provide the best customer service. This book helps you become a better performer. It tells you how to bring energy and enthusiasm to customer encounters and turn service problems into opportunities.

CHF 16.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gee, Val
  • ISBN: 978-0-07-024817-5
  • EAN: 9780070248175
  • Produktnummer: 33557876
  • Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 147 S.
  • Masse: H23.5 cm x B18.7 cm x D1.5 cm 290 g
  • Auflage: ed
  • Gewicht: 290

Über den Autor


Jeff Gee is a popular motivational speaker and trainer with over 20 years' experience.

39 weitere Werke von Jeff Gee:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.