Jeff Gee
Super Service: Seven Keys to Delivering Great Customer Service...Even When You Don't Feel Like It!...Even When They Don't Deserve It!
Buch
Evidence shows that the people who enjoy their work the most who provide the best customer service. This book helps you become a better performer. It tells you how to bring energy and enthusiasm to customer encounters and turn service problems into opportunities.
CHF 16.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gee, Val
- ISBN: 978-0-07-024817-5
- EAN: 9780070248175
- Produktnummer: 33557876
- Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 147 S.
- Masse: H23.5 cm x B18.7 cm x D1.5 cm 290 g
- Auflage: ed
- Gewicht: 290
Über den Autor
Jeff Gee is a popular motivational speaker and trainer with over 20 years' experience.
39 weitere Werke von Jeff Gee:
Ebook (EPUB Format)
CHF 79.95
Ebook (PDF Format)
CHF 79.95
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.