Produktbild
Businessnews Publishing

Summary: The Influentials

Review and Analysis of Keller and Berry's Book

Buch

The must-read summary of Ed Keller and Jon Berry's book: The Influentials: One American in Ten Tells the Other Nine How to Vote, Where to Eat, and What to Buy.This complete summary of the ideas from Ed Keller and Jon Berry's book The Influentials shows that, for most people, the first step in the buying process is to ask someone what they think, and then to test-drive those ideas and suggestions with others before making a purchase decision. Therefore, to forecast what direction consumer preferences will move in in the future, it isn¿t necessary to research the entire population. In their book, the authors encourage all business owners to kno… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-2-5110-4136-9
  • EAN: 9782511041369
  • Produktnummer: 39246799
  • Verlag: Business Book Summaries
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 44 S.
  • Masse: H18.0 cm x B12.0 cm x D0.3 cm 55 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 55

100 weitere Werke von Businessnews Publishing:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.