Produktbild
Businessnews Publishing

Summary: Repositioning

Review and Analysis of Trout and Rivkin's Book

Buch

The must-read summary of Jack Trout and Steve Rivkin's book: Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis.This complete summary of the ideas from Jack Trout and Steve Rivkin's book Repositioning shows how positioning is all about how you differentiate yourself in the mind of prospective customers ¿ the process of creating mental links so whenever people think about your product category or line of business, your company¿s name will spring to mind. Repositioning is all about how you adjust and fine-tune perceptions about your company or your competition in order to make your marketing strategy work. In their book, the a… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-2-5110-4804-7
  • EAN: 9782511048047
  • Produktnummer: 39446347
  • Verlag: Business Book Summaries
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 44 S.
  • Masse: H18.0 cm x B12.0 cm x D0.3 cm 55 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 55

100 weitere Werke von Businessnews Publishing:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.