Produktbild
Businessnews Publishing

Summary: Full Frontal PR

Review and Analysis of Laermer and Prichinello's Book

Buch

The must-read summary of Richard Laermer and Michael Prichinello's book: Full Frontal PR: Getting People Talking About You, Your Business or Your Product.This complete summary of the ideas from Richard Laermer and Michael Prichinello's book Full Frontal PR reveals the insider secret of the PR industry; companies are actually better off handling their own publicity than hiring a PR firm. In their book, the authors explain that as long as you understand the basic principles of what you want to accomplish, you'll probably generate more buzz and media attention by handling PR yourself. This summary will tell you everything you need to know if you… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-2-5110-4444-5
  • EAN: 9782511044445
  • Produktnummer: 39271312
  • Verlag: Business Book Summaries
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 46 S.
  • Masse: H18.0 cm x B12.0 cm x D0.3 cm 57 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 57

100 weitere Werke von Businessnews Publishing:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.