Produktbild
BusinessNews Publishing

Summary: A New Brand World

Review and Analysis of Bedbury's Book

Buch

The must-read summary of Scott Bedbury's book: A New Brand World: 8 Principles for Achieving Brand Leadership in the 21st Century.This complete summary of the ideas from Scott Bedbury's book A New Brand World shows that a strong set of brand values can be a company¿s most important asset. In their book, the authors outline eight principles for creating a solid 21st century brand, giving useful and well-known industry examples to highlight the main points. An impressive amount of information has been condensed into this neat and digestible format, making it a great guide for anyone looking to build a memorable brand for the 21st century, whet… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-2-5110-4368-4
  • EAN: 9782511043684
  • Produktnummer: 38565551
  • Verlag: Business Book Summaries
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 44 S.
  • Masse: H18.0 cm x B12.0 cm x D0.3 cm 55 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 55

100 weitere Werke von BusinessNews Publishing:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.