Successfully Doing Business/Marketing In Eastern Europe
A collection of instructive and detailed essays that helps readers to understand and navigate the complexities of the business world and marketplace of Eastern Europe. It covers the peculiarities of consumer behavior, industry policy, and the economic and social demographics in the region.
CHF 190.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Garbarski, Lechoslaw (Hrsg.) / Kaynak, Erdener (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7890-3272-0
- EAN: 9780789032720
- Produktnummer: 20653587
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 610 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 610
Über den Autor
143469165
4 weitere Werke von V H (Hrsg.) Kirpalani:
Bewertungen
Anmelden