Produktbild
John S. (Hrsg.) Gero

Studying Visual and Spatial Reasoning for Design Creativity

Buch

Creativity and design creativity in particular are being recognized as playing an increasing role in the social and economic wellbeing of a society. As a consequence creativity is becoming a focus of research. However, much of this burgeoning research is distributed across multiple disciplines that normally do not intersect with each other and researchers in one discipline are often unaware of related research in another discipline. This volume brings together contributions from design science, computer science, cognitive science and neuroscience on studying visual and spatial reasoning applicable to design creativity. The book is the result… Mehr

CHF 251.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-94-017-9296-7
  • EAN: 9789401792967
  • Produktnummer: 16582963
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 588 g
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 588

33 weitere Werke von John S. (Hrsg.) Gero:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.