Produktbild
Dawn Iacobucci

Studying Healthcare from a Marketing Perspective

Buch

Studying Healthcare from a Marketing Perspective is forward-looking and reflects on issues where marketers could have greater impact and use their potential roles to further improving health care. This monograph is intended to be practical and useful, and with all suggestions and recommendations deriving from solid theory. These topics are useful for healthcare administrators, providers, marketers, and other practitioners in this industry, along with academics who are interested in contributing to healthcare research. Section 2 begins with a brief description of several relevant and applicable theoretical perspectives. These conceptual framew… Mehr

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Popovich, Deidre
  • ISBN: 978-1-68083-918-0
  • EAN: 9781680839180
  • Produktnummer: 38348868
  • Verlag: Now Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 86 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.5 cm 146 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 146

20 weitere Werke von Dawn Iacobucci:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.