Produktbild
Robert E. (Hrsg.) Denton

Studies of Communication in the 2020 Presidential Campaign

Ebook (EPUB Format)

Studies of Communication in the 2020 Presidential Campaign explores a wide range of communication elements, themes, and topics of the 2020 presidential election. The introduction provides a brief snapshot summarizing the role of more traditional elements of campaign communication as well as the newer elements of social media and journalistic practices that transformed the political landscape in 2020. Each chapter serves as a stand-alone study focusing on the role and function of communication within the context of the chapter topics and the 2020 election.

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-79365-441-0
  • EAN: 9781793654410
  • Produktnummer: 37603379
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 218 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 2 Illustrations including: - 2 Black & White Illustrations.

Über den Autor


Edited by Robert E. Denton Jr. - Contributions by Dennis Cali; Kevin Coe; Kelly Connor; William O. Dailey; Davi...

10 weitere Werke von Robert E. (Hrsg.) Denton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.