Produktbild
Robert J. (Hrsg.) Moore

Studies in Conversational UX Design

Buch

As voice interfaces and virtual assistants have moved out of the industry research labs and into the pockets, desktops and living rooms of the general public, a demand for a new kind of user experience (UX) design is emerging. Although the people are becoming familiar with Siri, Alexa, Cortana and others, their user experience is still characterized by short, command- or query-oriented exchanges, rather than longer, conversational ones. Limitations of the microphone and natural language processing technologies are only part of the problem. Current conventions of UX design apply mostly to visual user interfaces, such as web or mobile; they are… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ren, Guang-Jie (Hrsg.) / Arar, Raphael (Hrsg.) / Szymanski, Margaret H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-07063-2
  • EAN: 9783030070632
  • Produktnummer: 37957374
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 212 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.0 cm 374 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 374

4 weitere Werke von Robert J. (Hrsg.) Moore:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.