Produktbild
P.M. Rao

Strategies for High-Tech Firms

Marketing, Economic, and Legal Issues

Buch

This is the first book to present marketing strategy of high-tech products and services in a legal, economic, and global context. From software to hardware, from pharmaceuticals to digital movies and TV, the authors argue that the understanding of intellectual property rights (IPRs) is essential to devising effective marketing strategies.

CHF 255.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Klein, Joseph A.
  • ISBN: 978-0-7656-1797-2
  • EAN: 9780765617972
  • Produktnummer: 23298302
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 612 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 612

Über den Autor


P. M. Rao is a Professor of Marketing and International Business at the College of Management, Long Island University- Post Campus, USA.Joseph A. Klein is an attorney with a Harvard Law School degree, who specializes in information technology law, commercial contracts, and antitrust law.

2 weitere Werke von P.M. Rao:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.