Produktbild
Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz

Strategies and Best Practices in Social Innovation

An Institutional Perspective

Buch

This book examines the different ways companies can develop and design social innovation. Combining technological and social perspectives, the contributors present emerging research on social innovation from different sectors such as entrepreneurship, education and energy. Collectively, the authors demonstrate the ways in which social innovation can drive sustainability and development in regions around the world.All societies are characterized by their political, economic and social institutions, as well as by how they utilize technology. The social innovations with the highest importance are those which modify existing institutions or creat… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gómez, Jaime Alonso (Hrsg.) / Marquez, Patricia (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-07878-2
  • EAN: 9783030078782
  • Produktnummer: 31676656
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 338 g
  • Auflage: Nachdr.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 338
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


117900519

65 weitere Werke von Marta (Hrsg.) Peris-Ortiz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.