Produktbild
Luiz (Dublin City University Ireland) Moutinho

Strategic Management in Tourism

Buch

This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications.Fully updated throughout, this new edition:-Covers forecasting, functional management and strategic planning;-Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management;-Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid un… Mehr

CHF 64.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78639-024-0
  • EAN: 9781786390240
  • Produktnummer: 24004178
  • Verlag: CABI Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 378 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.7 cm x D2.5 cm 1'104 g
  • Auflage: 3 ed
  • Gewicht: 1104

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.