Produktbild
Lawrence R. Sipe

Storytime: Young Children's Literary Understanding in the Classroom

Buch

The author draws on his own extensive research in urban classrooms to present a grounded theoretical model of young childrens understanding of picture storybooks. Advancing a much broader and deeper theory of literary understanding, the author suggests that children respond in five different ways during picture storybook readalounds; that these responses reveal that children are engaged in five different types of literary meaning-making; and that these five types of meaning-making are instantiations of five foundational aspects of literary understanding.

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Genishi, Celia (Hrsg.) / Alvermann, Donna E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8077-4828-2
  • EAN: 9780807748282
  • Produktnummer: 3207952
  • Verlag: Teachers College Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 305 S.
  • Masse: H22.7 cm x B15.8 cm x D2.5 cm 457 g
  • Reihenbandnummer: 91
  • Gewicht: 457

4 weitere Werke von Lawrence R. Sipe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.